ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است

  • کد خبر: ۲۳۱۰۴۰
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است
رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: آقای معینی‌پور، حامی اصلی نماینده کشتی خراسان‌رضوی در لیگ برتر، قول داده است که این تیم روی سکو‌های قهرمانی خواهد بود.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص علت افت جایگاه کشتی خراسان‌رضوی در رتبه‌بندی فدراسیون‌ها، اظهار کرد: متاسفانه سامانه اتوماسیون اداری فدراسیون که راه ارتباطی با هیئات ورزشی استان‌هاست، قطع شده و حتی با وزارت ورزش نیز هم‌اکنون ارتباط اداری ما قطع است؛ اما مجدداً رزومه خود را ارسال کردیم. رتبه‌بندی کشوری اصلاح خواهد شد و در واقع یک رده افت کرده‌ایم که آن هم به‌دلیل کم‌کاری هیئت نیست؛ بلکه به‌دلیل میزبانی مسابقات است؛ ما میزبان مسابقات استعداد‌های برتر بودیم، اما این موضوع جزو رزومه محسوب نمی‌شود، نهایتاً طی ۲۴ ساعت آینده، رتبه‌بندی اعمال و اصلاح خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون کشتی مازندران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و تهران و خوزستان به‌ترتیب در رتبه دوم و سوم هستند. خراسان‌رضوی پس از لرستان و فارس در رده ششم کشوری قرار گرفته است، اما در مجموع، اوضاع کشتی استان ما مطلوب است و در تمام رده‌های سنی نماینده داریم.

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی در ادامه گفت: هم‌اکنون در رده‌های سنی مختلف ملی‌پوش داریم. در رده نونهالان، ۶ نفر اردونشین داریم که ۲ نفر ثابت تیم ملی هستند و ۴ نفر دیگر با توجه به عملکردشان انتخاب خواهند شد. در رده نوجوانان امیررضا علیپور، در رده جوانان مجید باقری و در رده بزرگ‌سالان احمد جوان عضو تیم ملی هستند. همچنین رقیه محمودآبادی از بانوان کشتی‌گیر ملی‌پوش ما هستند و عزت قربانی، محدثه سبحانی و فاطمه بازوبندی دیگرکشتی‌گیران ما در تیم ملی آلیش بانوان هستند که آلیش خراسان‌رضوی در رتبه دوم کشور قرار دارد.

حسن‌زاده در خصوص اعزام تیم صنایع غذایی معینی‌پور به رقابت‌های لیگ برتر، اعلام کرد: بودجه این تیم را شخص آقای معینی‌پور پرداخت می‌کنند، اما هیئت کمک‌هایی خواهد داشت. قول دادند که این تیم روی سکو‌های قهرمانی خواهد بود، اما به هرحال کشتی ۶ دقیقه است و ممکن است در همان مدت ورق برگردد. پیش‌بینی می‌شود بودجه این تیم حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد. هنوز اعضای تیم به‌طور قطعی مشخص نیستند، اما علیرضا رضایی، ملی‌پوش اسبق کشتی ایران، هدایت این تیم را به عهده دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->